Személyes átvétel címe: 1137 Bp., Katona József u. 14

GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK

MILYEN MÓDON TUDOK KAPCSOLATBA LÉPNI AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL?
Ügyfélszolgálatunkat a +36 30 859 6688 telefonon és az info@gyogypiac.hu e-mail címen érheti el. Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznap 9:00-17:00-ig üzemel, ám időhöz kötött munkáink miatt nem mindig tudjuk a telefont fölvenni. Kérjük elsősorban email-en keressenek. Minden levelet megválaszolunk, türelmét kérjük!
VAN BOLTJUK, AHOL SZEMÉLYESEN TUDOK NÉZELŐDNI?
Személyes átvételre partnerboltunkban, a Gyógymankóban van lehetőség: 1137 Budapest, Katona József u.14. - kizárólag nyitvatartási időben. H-CS: 9-17.00, P: 8.00-16.00
Ezt az átvételi módot előre utalás vagy a webshopon történő bankkártyás fizetés esetén választhatja.
HOGYAN TÖRTÉNIK A MEGRENDELÉS, HONNAN FOGOM TUDNI HOGY MIKOR ÉRKEZIK A CSOMAGOM?
Áruházunkban regisztrációval és a nélkül is vásárolhat. Azért ajánljuk a regisztrációt, mert további megrendeléseinél nem kell újra begépelnie az adatokat. Regisztrált vásárlóink a megrendelésük minden státuszát bármikor kényelmesen nyomon követhetik, azokat a kiszállítás előtti köztes állapotokat is amelyekről nem küldünk külön értesítést.

  1. Ha regisztrált, ennek elfogadásáról kap egy visszaigazolást.
  2. A megrendelés leadása után kap egy automatikus tájékoztató levelet, azzal, hogy mi milyen adatokkal kapjuk meg majd a megrendelését. Ha ezt nem kapta meg, akkor valószínűleg elgépelte az email-címét, vagy nem fogadta el utolsó lépésben az ASZF-et, esetleg a spam mappába került. Ezekben az esetekben hívja ügyfélszolgálatunkat, akik segítenek. Kérjük, feltétlenül ellenőrizze le, végül azokkal az adatokkal történt-e a megrendelése, amelyekkel szerette volna? Ha nem, kérje segítségünket és javítjuk.
  3. Amint meggyőződtünk arról, hogy a termék a kívánt mennyiségben, méretben, színben rendelkezésre áll, Megrendelést visszaigazoló e-mailt küldünk. Ezzel létrejön a Vásárló és az Eladó  közötti szerződés.
  4. Amikor átadtuk a futárszolgálatnak a csomagot, erről újabb értesítést (kiszállításra átadva) küldünk. Ez a kézbesítés előtti munkanap délután történik.
  5. A kézbesítés napján a futárszolgálat sms és e-mail értesítést is küld Önnek egy időkapuval, az átadás várható időpontjáról. Csomagpontra kézbesítés esetén arról kap értesítést hogy a termék az átvételi ponton átvehető.

HONNAN TUDOM, HOGY A KIVÁLASZTOTT TERMÉK KÉSZLETEN VAN-E?
A webáruház a nagykereskedelmi partnerei raktárkészletét használja. Minimális készlettel rendelkezünk, így tudunk kedvezőbb árakat biztosítani a szaküzletben történő vásárlásnál. Ha kérdés érkezik, hogy „Van-e készleten?” akkor továbbítjuk a kérdést a nagykereskedő/importőr raktára felé és a nagykereskedelmi készlet alapján tájékoztatjuk a vásárlót. Amikor Ön egyből leadja a megrendelését, azonnal elindul ugyanez a folyamat. A lekérdezést követően viszont bármikor megváltozhat a termék elérhetősége a nagykereskedelmi raktár készletében (kifogyhat). Különösen igaz ez a karácsonyi időszakra, amikor a nagykereskedelmi készletek is percről-percre(!) változnak. Hosszú évek tapasztalata alapján azt javasoljuk a vásárlóinknak, felesleges az ügyfélszolgálatnál előre érdeklődni, hogy "mi van készleten". A webáruházból kiválasztott termékre inkább azonnal adják le a megrendelést és a sürgős átvételi szándékot a megjegyzésben tüntessék fel. Így lerövidítjük a folyamatot és fele annyi idő alatt tudunk Ön felé teljesíteni. A készleten lévő terméket minimális időn belül visszaigazoljuk, valamint az átmeneti/esetleges készlethiányról is haladéktalanul kap visszajelzést, tájékoztató e-mailt.
MILYEN IDŐINTERVALLUMBAN SZÁLLÍT A (GLS) FUTÁRSZOLGÁLAT? LEHET VELÜK EGYEZTETNI?
A futárszolgálattól a kiszállítás reggelén sms-t és email-t fog kapni, hogy milyen időben (meghatározott 3 órás intervallum) érkezik a futár, illetve ekkor küldik meg a csomagszámot is, valamint a futár telefonszámát. Egyeztetni közvetlenül a futárral, vagy a GLS ügyfélszolgálatával lehet munkanapokon 7.00 - 20.00 között a (+36 29) 88 67 00 vagy 36 20 890-0660–es telefonszámon a csomagszámra hivatkozva.
MI TÖRTÉNIK, HA A FUTÁR AKKOR JÖN, AMIKOR NEM VAGYOK ITTHON?
A futár ismét meg fogja próbálni a kézbesítést. Amennyiben másodszor sem jár sikerrel a futár, a csomagot visszaküldik hozzánk, ezért fontos hogy olyan címet adjon meg ahol napközben elérhető.
RENDELHETEK MUNKAHELYEMRE?
Természetesen van lehetőség bármilyen belföldi szállítási címre rendelni, ahol napközben elérhető. Rendelés során megadhat eltérő számlázási és szállítási címet.
FELHÍV A FUTÁR, MIELŐTT IDE ÉR?
A futár a legtöbb esetben kérésére telefonál, ha a rendelés megjegyzésében ezt Ön külön kéri. A kiszállítás előtti napon délután mi küldünk egy email értesítést arról, hogy a csomag másnap várható. A futárszolgálattól pedig a kiszállítás reggelén kap sms-t és email-t arról, hogy milyen időben (meghatározott 3 órás intervallum) érkezik a futárt. Az Ön megjegyzésben küldött, kiszállítással kapcsolatos kéréseit továbbítjuk a futárnak, aki ezt lehetőségeihez mérten próbálja figyelembe venni.
FIZETHETEK A FUTÁRNAK BANKKÁRTYÁVAL?
Hamarosan változik! A futárnak kizárólag készpénzzel tud utánvételi díjat fizetni, ezért ha bankkártyával kíván fizetni, javasoljuk on-line, a termék megrendelésekor fizessen.
RENDELÉSEM ÓTA NAPOK TELTEK EL. MIÉRT NEM KAPTAM MÉG MEG?
Kérjük, ellenőrizze, hogy kapott-e tőlünk rendelést visszaigazoló e-mailt. Nézze meg a levélszemét mappát is! Ha nem talál ilyet, akkor a rendelésében elgépelhette az e-mail címet, vagy a rendelése egyéb okból nem érkezett meg hozzánk. Ez esetben mindenképpen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik javíthatják a hibás elérhetőséget, vagy segíthetnek egy új rendelés felvételében. Ha a rendelés automatikus fogadásáról szóló értesítés megérkezett, akkor hamarosan küldjük a rendelés feldolgozásáról szóló értesítő e-mailt (Megrendelés visszaigazolása), majd a futárszolgálat szállítási értesítő üzenetét. Általában 2-5 munkanapon belül indulnak el a csomagok. 7-8 munkanap után javasoljuk, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
MEGGONDOLTAM MAGAM. HOGYAN MÓDOSÍTHATOM, VAGY TÖRÖLHETEM A MEGRENDELÉSEMET?
A megrendelés feladását követő nap délig egyszerűen módosíthatja a rendelését, vagy töröltetheti, lemondatja írásban, például a rendelést megerősítő e-mailre válaszolva. Arról, hogy a csomag útnak indult, e-mail üzenetben értesítjük.
HOGYAN MÓDOSÍTHATOM A SZÁLLÍTÁSI CÍMET?
A rendelést követő első nap délig ügyfélszolgálatunknak jelezheti, ha változtatni kívánja a kiszállítási címet. A csomagok futárszolgálatnak történő átadása után már csak a Futárszolgálat központi ügyfélszolgálatánál tudja kérni a címváltozást a (+36 29) 88 67 00 vagy 36 20 890-0660–es telefonszámon, hivatkozva a csomagszámra.
PANASSZAL VAGY DÍCSÉRETTEL HOVA FORDULHATOK?
Panaszát, észrevételét kérjük írásban tegye meg (info@gyogypiac.hu), hogy szükség esetén továbbíthassuk. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzését szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.
MIT KELL TENNEM, HA HIBÁS TERMÉKET KAPTAM?
A terméket a vásárlást igazoló számlával együtt vissza kell nekünk küldenie. Amennyiben minden gondosságunk ellenére a termék hibás, az átvételtől számított 3 napon belül kicseréljük. 3 napon túl javítjuk, illetve ha a hiba nem javítható vagy már nem áll rendelkezésre az adott árucikk, úgy a jogosultság megállapítását követően a termék vételárát utaljuk vissza. Ne felejtsen el a csomaghoz mellékelni egy levelet, melyben leírja a hiba jelenséget. 
MIT CSINÁLJAK, HA NEM LETT JÓ A VÁSÁROLT TERMÉK MÉRETE?
Amennyiben a méretsorozatos termék/cipő mérete nem megfelelő, lehetősége van a termék cseréjére 14 munkanapon belül. Az áru visszavételének feltétele az ép és sértetlen, nem hordott, csak felpróbált állapot. Fontos, hogy a termék csomagolása is sértetlen maradjon. Ne legyen tépve, vágva vagy összefirkálva, ragasztószalagozva a visszaküldéshez sem, tehát plusz csomagolást kapjon. Sérült termék-dobozban árut nem áll módunkban visszavenni. Az eredeti számlát is tegye bele a dobozba, írjon egy tájékoztatást nekünk, hogy mi a kérése: Cserét, vagy a termék árát kéri vissza.

Ha cserét kér, írja meg a csere termék nevét és méretét.

Ha pénzt kér vissza, írja meg a számlaszámát, ahová visszautaljuk a megrendelés összegét.

Visszaküldési cím: 1137 Budapest Katona József u. 14.

 

MIKOR BIZTOSÍTJA A VÁSÁRLÁSTÓL ELÁLLÁS LEHETŐSÉGÉT A VÁLLALKOZÁS?
A hatályos jogszabályoknak megfelelően internetes és telefonos megrendelés esetén a fogyasztót megilleti az indoklás nélküli elállás joga, amennyiben magánszemélyként vásárolt. Ezen jog gyakorlásának további feltétele, hogy 14 napon belül jelentse be felénk írásban (posta vagy e-mail) az elállási szándékát. Ezt követően haladéktalanul meg kell történnie a termék visszaküldésének az eredeti számlával együtt. A termék árát ilyen esetben visszautaljuk, ezért ne felejtse el megadni a bankszámlaszámát is! A határidők naptári napban értelmezendőek. 

Elállás esetén, megvizsgáljuk a termék sértetlen állapotát és ezután intézkedünk a megrendelés értékének visszautalásáról. Elállás esetén a visszaküldéshez szükség van a termék eredeti, sértetlen állapotú csomagolására is. Fontos, hogy a doboz se legyen szétvágva, tépve vagy összefirkálva, ragasztószalagozva, tehát a visszaküldéshez legyen szíves a terméket eredeti csomagolásában, újra értékesíthető állapotban visszaküldeni. Hasonlóan csomagolva ahogyan kapta, tehát a terméket dobozával együtt még egy védőréteggel lássa el.

Kérjük, ne küldjön vissza csomagot utánvéttel, mert azt nem áll módunkban átvenni.

Azokat az eseteket amikor a fogyasztót nem illeti meg az elállási jog, lásd a "Mely esetben nem illeti meg a vásárlót az elállási jog?" kérdés alatt.

MELY ESETEKBEN NEM ILLETI MEG A VÁSÁRLÓT AZ ELÁLLÁSI JOG?
I. A fogyasztót nem illeti meg az elállás joga a vásárló egyedi igényeire kialakított termékek megrendelése esetében, melyek természetüknél fogva nem alkalmasak továbbértékesítésre.
  • termékek melyeket egyedi rendelésre készítettek vagy átalakítottak és másik személy számára nem használható;
  1. A fogyasztót nem illeti meg az elállás joga higiéniai termékek, kozmetikumok megrendelése esetén, amelyek nem rendelkeznek olyan zárt csomagolással hogy azokról az első használatbavétel kétséget kizáróan megállapítást nyerjen;

III. A fogyasztót nem illeti meg az elállás joga  egyszer használatos vagy steril termékek, hegesztett fóliás csomagolású termékek átvétele és kibontása után; 

  1. A Vállalkozás nem biztosítja az elállás jogát olyan termékek esetében sem, amelyek ismételt értékesítését egészségvédelmi szempontból aggályosnak minősített. Elállási jog a vásárlók biztonsága érdekében nem gyakorolható az alábbi esetekben. 
  • olyan termék, melynek továbbértékesítése egészségvédelmi okokból aggályos: hajmosók, tetüfésűk, szuszpenzorok, fogvédők, kompressziós harisnyák, gumibugyik, fürdetőszékek és ülőkék, szoba wc-k, wc magasítók, vérvételi eszközök, tesztcsíkok, váladékszívók, katéterek, infúziós szerelékek, lepedők, ágytálak, antidecubitus termékek, irrigátorok, stb. Minden testtel, testnedvvel, vérrel, váladékkal érintkezésbe kerül(het)ő eszköz melynek megtörténtét nem tudja a Vállalkozás megbízhatóan ellenőrizni;
  1. A Vállalkozás nem biztosítja az elállás jogát a nem rendeltetésszerű használatból eredően meghibásodott, sérült, eladhatatlanná vált termékek esetében.
    • olyan termékek amelyeken a kipróbáláshoz szükséges mértéknél erősebb használati nyomok vannak, szennyezett, piszkos termékek,
    • olyan termék ami a ki- vagy felpróbálás során károsodott;

A TERMÉK IDŐVEL MEGHIBÁSODOTT, HOGYAN ÉRVÉNYESÍTHETEM A JÓTÁLLÁST /GARANCIÁT?

A jótállás a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, a 151/2003 Korm. rendelet 1. mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre terjed ki. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül. 

A jótállás időtartama:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,

b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,

c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

A terméket a vásárlást igazoló számlával együtt kell az Eladó (Vállalkozás) címére visszaküldeni. Amennyiben a rendeltetésszerű használat ellenére a termék meghibásodott, a mielőbbi rendezésre törekszünk. Ha a termék nem javítható és nincs mód a termék cseréjére sem, úgy a jogosultság megállapítását követően a termék vételárát utaljuk vissza. Ne felejtse el a csomaghoz mellékelni az ügyfélszolgálattól megkért (info@gyogypiac.hu) vagy INNEN letöltött reklamációs jegyzőkönyvet a probléma leírásával és a bankszámla számával.

HOVA KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKET?
A terméket a Gyógypiac.hu Kft. 1137 Budapest Katona József u. 14. címre kérjük visszaküldeni. Kérjük, ne küldjön utánvétes csomagot, mert azt nem áll módunkban átvenni.
NEM TALÁLT VÁLASZT A KÉRDÉSEIRE:
Kérjük írjon e-mailt (info@gyogypiac.hu) vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 30 859 6688 telefonszámon.
Webáruház készítés