Új jelszó kérése

Kategóriák

Hírlevél

Termékajánló

TOP termékek

Házhozszállítás

KIEMELKEDŐEN ALACSONY SZÁLLÍTÁSI DÍJAKAT ALKALMAZUNK!

Megrendelése ellenértékének a számlánkon történő jóváírását követően (ha utánvéttel rendelte, akkor a visszaigazolásunkat követően) 1-5 napon belül futárszolgálatnak adjuk át csomagját, melyről email-ben értesítést küldünk.

Utánvéttel rendelés esetén a kiegyenlítés a futárnál történik.

Fizetési megoldás

Partnereink

Üdvözöljük gyógyászati segédeszköz forgalmazó webáruházunkban

Gyakran ismételt kérdések:

MILYEN MÓDON TUDOK KAPCSOLATBA LÉPNI AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL?
Ügyfélszolgálatunkat a +36 30 859 6688 telefonon és az info@gyogypiac.hu e-mail címen érheti el.Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznap 9:00-18:00-ig üzemel. Minden levelet megválaszolunk, türelmét kérjük!
VAN BOLTJUK, AHOL SZEMÉLYESEN TUDOK NÉZELŐDNI?
Kizárólag a webáruházban kiválasztott és megrendelt termékek személyes átvételére van mód, az áru átvételéről tájékoztató e-mailen vagy telefonon történő értesítést követően az M3 Határ úti metrómegállónál található irodánkban.
HOGYAN TÖRTÉNIK A MEGRENDELÉS, HONNAN FOGOM TUDNI HOGY MIKOR ÉRKEZIK A CSOMAGOM?
Áruházunkban regisztrációval és a nélkül is vásárolhat. Azért ajánljuk a regisztrációt, mert további megrendeléseinél nem kell újra begépelnie az adatokat. Regisztrált vásárlóink a megrendelésük minden státuszát bármikor kényelmesen nyomon követhetik, azokat a kiszállítás előtti köztes állapotokat is amelyekről nem küldünk külön értesítést.
1. Ha regisztrált, ennek elfogadásáról kap egy visszaigazolást.
2. A megrendelés leadása után kap egy automatikus tájékoztató levelet, azzal, hogy mi milyen adatokkal kapjuk meg majd a megrendelését. Ha ezt nem kapta meg, akkor valószínűleg elgépelte az email-címét, vagy nem fogadta el utolsó lépésben az ASZF-et, esetleg a spam mappába került. Ezekben az esetekben hívja ügyfélszolgálatunkat, akik segítenek. Kérjük, feltétlenül ellenőrizze le, végül azokkal az adatokkal történt-e a megrendelése, amelyekkel szerette volna? Ha nem, kérje segítségünket és javítjuk.
3. Amint meggyőződtünk arról, hogy a termék a kívánt mennyiségben, méretben, színben rendelkezésre áll, Megrendelést Visszaigazoló e-mailt küldünk. Ezzel létrejön közöttünk a szerződés.
4. Amikor átadtuk a futárszolgálatnak a csomagot, erről újabb értesítést küldünk. Ez a kézbesítés előtti munkanap délután történik. Ha személyes átvétellel rendelte meg a terméket, ekkor küldjük ki azt is, pontos helyszín, nyitvatartási idő és egyéb fontos tudnivalókkal.
5. A kézbesítés napján a futárszolgálat sms és e-mail értesítést is küld Önnek egy időkapuval, amikor az átadás várható időpontáról. Pick-pak pontra vagy csomagpontra kézbesítés esetén szintén értesítést kap hogy a termék az átvételi ponton átvehető.
MIKOR INGYENES A SZÁLLÍTÁS?
Ha a vásárlása összértéke eléri a 25 000 Ft-ot, a szállítás ingyenes. Kivéve, bútor nagyságú termék kiszállítása esetén, erről a megrendelés visszaigazolása előtt tájékoztatjuk.
VAN KÉSZLETEN?
A webáruház, (a mi esetünkben is) a nagykereskedelmi partnerek raktárkészletét használja. Minimális készlettel rendelkezünk csak a helyszínen, így tudunk kedvezőbb árat biztosítani a szaküzletben történő vásárlásnál. Amikor kérdés érkezik, hogy „Van-e készleten?” akkor továbbítjuk a kérdést a nagykereskedő/importőr raktára felé és a nagykereskedelmi készlet alapján tájékoztatjuk a vásárlót. Ön ekkor leadja a megrendelését és elindul a teljesítési folyamat. Ezen idő alatt viszont értelemszerűen akár meg is változhat a termék elérhetősége (kifogyhat), különös tekintettel a karácsonyi időszakra, amikor a raktárkészletek percről-percre(!) változnak. Hosszú évek tapasztalata alapján azt javasoljuk a vásárlóinknak, döntést követően inkább azonnal adják le a megrendelést és a sürgős átvételi szándékot a megjegyzésben tüntessék fel. Így lerövidítjük a folyamatot és fele annyi idő alatt tudunk Ön felé teljesíteni. A készleten lévő terméket minimális időn belül visszaigazoljuk, valamint az átmeneti/esetleges készlethiányról is haladéktalanul tájékoztatást kap.
MILYEN IDŐINTERVALLUMBAN SZÁLLÍT A (SPRINTER) FUTÁRSZOLGÁLAT? LEHET VELÜK EGYEZTETNI?
A futárszolgálattól a kiszállítás reggelén sms-t és email-t fog kapni, hogy milyen időben (meghatározott 3 órás intervallum) érkezik a futár, illetve ekkor küldik meg a csomagszámot is. Egyeztetni az ügyfélszolgálatukkal lehet a 06 (1) 347 3000 –es telefonszámon a csomagszámra hivatkozva.
Az ügyfélszolgálat nyitvatartása:
Hétfő, szerda, csütörtök, péntek 08:00 – 17:30. Kedd: 07:30 – 19:30
MI TÖRTÉNIK, HA A FUTÁR AKKOR JÖN, AMIKOR NEM VAGYOK ITTHON?
Ismételten meg fogják próbálni a kézbesítést. Amennyiben másodszor sem jár sikerrel a futár, a csomagot visszaküldik hozzánk, ezért fontos hogy olyan címet adjon meg ahol napközben elérhető.
RENDELHETEK MUNKAHELYRE?
Természetesen lehetőség van bárhova rendelni, ahol napközben elérhető. Rendelés során megadhat eltérő számlázási és szállítási címet.
FELHÍV A FUTÁR, MIELŐTT IDE ÉR?
A futár a legtöbb esetben nem telefonál, még akkor sem, ha a rendelés megjegyzésében ezt Ön külön kérte. (Nem céges telefont használnak) A kiszállítás előtti napon délután mi küldünk egy email értesítést arról, hogy a csomag holnap várható. A futárszolgálattól pedig a kiszállítás reggelén kap sms-t és email-t arról, hogy milyen időben (meghatározott 3 órás intervallum) várja a futárt. Az Ön megjegyzésben küldött, kiszállítással kapcsolatos kéréseit továbbítjuk a futárnak, aki ezt lehetőségeihez mérten próbálja figyelembe venni.
FIZETHETEK A FUTÁRNÁL BANKKÁRTYÁVAL?
A futárnak kizárólag készpénzzel tud utánvételi díjat fizetni, ezért ha ezt nem szeretné, javasoljuk on-line, rendeléskor fizessen.
RENDELÉSEM ÓTA NAPOK TELTEK EL. MIÉRT NEM KAPTAM MÉG MEG?
Kérjük, ellenőrizze, hogy kapott-e tőlünk rendelés visszaigazolást. Nézze meg a levélszemét mappát is! Ha nem talál ilyet, akkor a rendelésében elgépelhette az e-mail címet, vagy a rendelés hozzánk nem futott be. Ez esetben mindenképpen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, akik javíthatják a hibás elérhetőséget, vagy segíthetnek egy új rendelés felvételében. Ha a rendelés automatikus fogadásáról szóló értesítés megérkezett, akkor hamarosan küldjük a rendelés feldolgozásáról szóló értesítő e-mailt (Megrendelés visszaigazolása), majd a futárszolgálat szállítási értesítő üzenetét. Általában 2-5 munkanapon belül indulnak el a csomagok. 7-8 munkanap után javasoljuk, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
MEGGONDOLTAM MAGAM. MÓDOSÍTHATOM, VAGY LEMONDHATOM A MEGRENDELÉSEMET?
Rendelését a feladást követő nap délig lehetősége van módosítani, vagy lemondani. Ezt megteheti e-mailben, például a rendelésmegerősítőre válaszolva, vagy telefonon. Arról, hogy a csomag útnak indult, e-mail üzenetben értesítjük. Az úton lévő csomagok esetében már csak elállásra van lehetőség.
HOGYAN MÓDOSÍTHATOM A SZÁLLÍTÁSI CÍMET?
A rendelést követő első nap délig ügyfélszolgálatunknak jelezheti, ha változás történt. A csomagok futárszolgálatnak történő átadása után már csak a Futárszolgálat központi ügyfélszolgálatánál jelezheti a címváltozást a 06 (1) 347 3000 –es telefonszámon, hivatkozva a csomagszámra.
Az ügyfélszolgálat nyitva tartása:
Hétfő, szerda, csütörtök, péntek 08:00 – 17:30. Kedd: 07:30 – 19:30
A szállítási cím módosítása késleltetheti az átvételt.
PANASSZAL VAGY DÍCSÉRETTEL HOVA FORDULHATOK?
Panaszát, észrevételét kérjük lehetőleg írásban tegye (info@gyogypiac.hu) hogy szükség esetén továbbíthassuk. Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzését szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.
MIT KELL TENNEM, HA HIBÁS TERMÉKET KAPTAM?
A terméket a vásárlást igazoló számlával együtt vissza kell nekünk küldenie. Amennyiben minden gondosságunk ellenére a termék hibás, az átvételtől számított 3 napon belül kicseréljük. 3 napon túl javítjuk, illetve ha a hiba nem javítható vagy már nem áll rendelkezésre az adott árucikk, úgy a jogosultság megállapítását követően a termék vételárát utaljuk vissza. Ne felejtsen el a csomaghoz mellékelni egy levelet, melyben leírja a hibát és a bankszámlaszámát.
A hibás terméket a Gyógypiac.hu Kft. 1091 Budapest, Ferde u. 1. címre kell visszaküldeni.
VAN-E LEHETŐSÉGEM ELÁLLNI A VÁSÁRLÁSTÓL?
Néhány speciális esettől eltekintve alapvetően igen. A hatályos jogszabályoknak megfelelően internetes és telefonos megrendelés esetén megilleti az elállási jog, amennyiben magánszemélyként vásárolt. Ezen jog gyakorlásának további feltétele, hogy 14 napon belül jelentse be felénk írásban (posta vagy e-mail) az elállási szándékot. Ezt követően lehetőleg haladéktalanul meg kell történnie a termék visszaküldésének az eredeti számlával együtt. A termék árát ilyen esetben visszautaljuk, ezért ne felejtse el megadni a bankszámlaszámát! A határidők naptári napban értelmezendőek. Kérjük, ne küldjön vissza csomagot utánvéttel, mert azt nem áll módunkban átvenni. Elállás esetén, megvizsgáljuk a termék sértetlen állapotát és ezután intézkedünk a megrendelés értékének visszautalásáról. A kivételeket lásd a "Mely esetben nem illet meg elállási jog?" alatt.
A cím ahová küldenie kell:
Gyógypiac.hu Kft. 1091 Budapest, Ferde u. 1.
Elállás esetén a visszaküldéshez szükség van a termék eredeti, sértetlen állapotú csomagolására is. Fontos, hogy a doboz se legyen szétvágva, tépve vagy összefirkálva, ragasztószalagozva, tehát a visszaküldéshez legyen szíves a terméket eredeti csomagolásában, újra értékesíthető állapotban visszaküldeni.
MELY ESETBEN NEM ILLET MEG ELÁLLÁSI JOG?
A fogyasztót nem illeti meg elállási jog higiéniai, illetve olyan termékek esetében, melyek természetüknél fogva nem alkalmasak továbbértékesítésre miután valaki azokat használatba vette. Ilyen termékek megvásárlása során kiemelten körültekintőnek kell lenni. Higiéniai termékek, amelyek testtel, testnedvvel, váladékkal, intim területtel, vérrel, széklettel, izzadtsággal közvetlenül érintkezhettek, szennyeződhetnek. Nem áll módunkban a teljes vételárat visszatéríteni az alábbi esetekben: 
- Termékek melyeket már személyre szabtak és nem alakíthatóak vissza
- Melyeknél a gyári állapot nem állítható helyre
- Egyszer használatos, elhasznált termékek és alkatrészeik
- Használt/felbontott hegesztett fóliás termékek
- Nem rendeltetésszerű használatból eredően meghibásodott termékek
SZEMÉLYES ÁTVÉTELNÉL FIZETHETEK BANKKÁRTYÁVAL?
Kizárólag kézpénzben tud fizetni. Kérjük, lehetőség szerint, pontosan számolja ki az összeget, irodánkban korlátozott mértékben áll rendelkezésre váltópénz.
MIT CSINÁLJAK, HA NEM LETT JÓ A VÁSÁROLT CIPŐ/TERMÉK MÉRETE?
Ha nem jó méret, akkor lehetőség van a termék cseréjére 14 munkanapon belül. Az áru visszavételének feltétele az ép és sértetlen, nem hordott, csak felpróbált állapot. Fontos, hogy a termék csomagolása is sértetlen maradjon. Ne legyen tépve, vágva vagy összefirkálva, ragasztószalagozva a visszaküldéshez sem, tehát plusz csomagolást kapjon. Sérült termék-dobozban árut nem áll módunkban visszavenni. Az eredeti számlát is tegye bele a dobozba, írjon egy tájékoztatást nekünk, hogy mi a kérése: Cserét, vagy a termék árát kéri vissza.
Ha cserét kér, írja meg a csere termék nevét és méretét.
Ha pénzt kér vissza, írja meg a számlaszámát, ahová visszautaljuk a megrendelés összegét.
A cím ahová küldenie kell: Gyógypiac.hu Kft. 1091 Budapest, Ferde u. 1.
A TERMÉK IDŐVEL MEGHIBÁSODOTT, HOGYAN ÉRVÉNYESÍTHETEM A GARANCIÁJÁT?
A terméket a vásárlást igazoló számlával együtt vissza kell nekünk küldenie. Amennyiben a rendeltetésszerű használat ellenére a termék meghibásodott, a mielőbbi rendezésre törekszünk. Ha a termék nem javítható és nincs mód a termék cseréjére sem, úgy a jogosultság megállapítását követően a termék vételárát utaljuk vissza. Ne felejtse el a csomaghoz mellékelni az ügyfélszolgálattól megkért (info@gyogypiac.hu) vagy INNEN letöltött reklamációs jegyzőkönyvet a probléma leírásával és a bankszámlaszámával.
HOVA KÜLDHETEM VISSZA A TERMÉKET?
A terméket a Gyógypiac.hu Kft. 1091 Budapest, Ferde u. 1. címre kérjük visszaküldeni. Kérjük, ne küldjön utánvétes csomagot, mert azt nem áll módunkban átvenni.
NEM TALÁLT VÁLASZT A KÉRDÉSEIRE:
Kérjük írjon e-mailt (info@gyogypiac.hu) vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 06 30 859 6688 telefonszámon.
Webáruház készítés